Yhdistys järjestää makkaran myyntitapahtuman 21.5.2016 klo 15:00 alkaen

18.05.2016 22:27

Hei

Tiilään seudun kyläyhdistys ry järjestää Neste Tuuliruusu Mäntsälä rallin EK  6:n varrella makkaran myyntitapahtuman Ari ja Marjo Ahosen navetan pihapiirissä. Paikka on oiva rallin katseluun, koska reitti tekee 90 asteen mutkan juuri kyseisessä kohdassa.

Tapahtumaan toivotaan vapaaehtoisia makkaran paistajia (lisätiedot Ari Ahoselta p. 0400 884 4395, soitot mieluummin iltapäivästä). Ari on hankkinut makkaraa ja mehua, joita myydään yhdistyksen varojen kartuttamiseksi.

Rallia kannattaa tulla katsomaan ja vaikkapa ostamaan makkaran pari yhdistyksen kannattamiseksi.

Käsityksemme mukaan Takametsäntie on avoinna koko kilpailun ajan  Juornaankyläntieltä Ahosille saakka (Takametsäntie 223), josta alkaa 21.5 klo 15:15 rallin vuoksi suljettu osuus (Takametsäntien loppupää, siitä edelleen Huhtiin, Kankkilaan ja EK:n loppu Pukkilan Vahteristossa). Kassilantie ja Koukjärventie on myös suljettu rallin vuoksi.

Ralli on Historic Rally Trophy osakilpailu, joten siellä on mahdollista nähdä hieman vanhempaa autourheilukalustoa, kuten tästä linkitä voi itse todeta https://www.mantsmk.net/ralli/osallistujat.htm

Tervetuloa katsomaan Suomalaisia historiallisia ralliautoja